JAG NUDDADE HANS STOL!? :)))

Hejssan!
Det ska bli min vanliga bloggg för attt blogg.se är bäst! :D
Jag har inte bloggat på fem dagar, och ja de beror på att jag har :
Varit med vänner tills sent å inte orkat bloggat å fixat bilder då!

Igår Så drog jag och http://vilmasjoo.blogg.se till stockholm!!
Vi åkte båt och ja, Gjorde lite mys saker ! :D

VET NI?!
Vi åt på samma resturagn som.... *trumvirvel* .... Måns Zermerlöv!, Och jag nuddade hans stol, hahah fett coolt va :D , Fast han hade gått då jag nuddade den! :(
Senare drog vi och shoppade lite! ,
Jag köpte: Jump suit, ( grå ), Shorts, (marinblå/vit randiga) :)
Sen så gick vi på grönan tills de stängde!

INGA KÖER?! Tur man får ha! , Åkte alla karuseller, förutom små barns karusellerna, och INTE fritt fall (a)

Sen åkte vi tåg till hotellet och sov där tills imorse då vi åkte hem till 'fjutti staden' ;

 ( inga bilder på denhär datorn!. )


Puss/kram,


esw önskar er en trevlig helg/kväll! :)






Hoppas att ni blir nöjd med ett inlägg iaf! ;)





Snart så ska jag dra på tranan med mina underbara flickor,♥







Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback