Hiss/disss






hejsan, blev lite hiss/diss, För de har jag verkligen lust med! :)

Diss först!
dagens diss : lyder: När jag te.x kollar på kissies blogg så ser jag nästan bara komentarer som ser utsåhär: Kolla min blogg om mitt liv som 'bla,bla,bla' sånt e så  himla onödigt? :o
Sure komentera, Men asso tror ni hon te.x kollar på eran blogg för att ni skirver så?
oonnööddiiggtt!..

Blir så arg, På en blogg kolllade jag som det stog kolla på min blogg www.blablabla...!
säkert hundra gånger av samma person, överdriver inte heller, de var ca 80-100 :o

HISS!

Dagens hiss lyder: När jag är på H&M så kollar jag på olika kläder å sånt dåe, Å dem har ju alltid rea, På kläder som e min stil oftast också ;)
Ja ja köper ju kläder som inte är på rea också men de e ju sjukt kul när de har rea också tycker jag å mina vänner :)




fast vissa håller på å säger : ofta du handlar kläder på rea? de tkr jag e omoget iaf!
För man sparar ju pengar på de! :)

De var min hiss/diss :)

herråh! :)

// esw

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback