Bildbomd, small size ;)

HEJSAN! :)

Skulle blogga igår precis, då började de åska, å då hann jag inte redigera bilder! :(

Nu på morgonen så har jag spelat kort! ;p
Vann ju såklart! mwihihi (a'

Sen Så redigerade jag ett par bilder å snackade i the phone me Vilma å gästbloggade!! :)

Nu ska jag ta å byta smile's ! :)

Men de får bli en liten bildbomd! :)

Sen ska jag göra dag 6, eller var de nu är! :)

Sen blire att åka te Vilma! ;)


( svamp, sjukt nöjd! )


( lite cool tkr jag :p )


( Sååå nöjd! knäppte iförrgår )

'




( bara gjorde om den på något sätt! )





( Lite konstig bild, Men aja :)   )


Vad tycker ni om bilderna?

Komentera,och följ gärna bloggen! :)


Kommentarer

Emma

den första svampen ;)

men alla andra bilder var också snyyyyyygga :D <3

16:01:52 / 2011-07-30 - http://emmajanssoon.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback