- Julafton!

hejsan hoppsan, och nu så var det redan julafton?
denna vecka har gått åt till julfix i huset, bakning, inköp av julklappar och mycket mer!
nu såhär på julaftonskvällen så sitter jag farmor och pappa och katten i soffan, alla andra har åkt..
Dem åkte ca halv sju, vi käkade julmat, kollade på tv och öppnade klappar,
alltså, det var ju inte dirrekt värsta överlyx klapparna, och det hade jag heller inte räknat med,
det var sånt där smått o gott som man kan behöva,
tex. Som :

Pengar,
Sockor,
tofflor,
* photoshop * ,
hörlurar,
presentkort (Jc,
Skivor,
Gosigtiger,
en värme kydde,

Och säkert något mer också som jag såklart har glömt! 

nu vill jag önska allihopa en riktigt trevlig Jul och Kväll!

Jag har ingen julkänsla?
Medans alla andra i min familj har fina "röda" kläder så drar jag på mig min finfina onepiece, och sätter upp håret i en toffs helt osminkad och helt slö, thats my christmas!

Nu ska jag fortsätta kolla på  Svensson Svensson, Lika roligt varenda år!
Men däremot var Kalle Anka, Det var inge roligt alls, jag satt hela tiden och höll på med min kamera,
hujj o hej GOD JUL! :)








( bild knsäppt på tv'n, dålig )

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback