I ♥ 7a.♥

hejsan hoppsan, nu ska jag förklara min dag! :D

vaknade av att bror,far,farmor sen gick jag upp fixade till mig o kollade på tv o åt frukost :D
sen åkte jag o pappa till skolan o då gick jag in o många sa grattis osv :p
Sen sitter alla tjejer på bänken mittemot skåpen med ett ondskefullt flin..
Jag visste nt vad dem menade eftersom att dem dan innan hade frågat mig massa-tkr du om grädde, tkr du om sockerkaka? osv.. och viskat jätte mkt också!
men jag går som vanligt till skåpet och ska lämna min jacka o väska, när jag öppnar såkpet så möts jag av en doft av hallon?
Jag kollar och där står en tårta I MITT SKÅP???!?!
mina tankar var liksom.. VA? HUR?! WTF?!?! hur fick ni dit den?
Sen så bryter jag ut o frågar allt detdära, då var det så att dem hade snackat med pappa som hade min reserv skåp-nyckel och han gav den t dem som låste in en tårta där haha,
sen ist för lektion så hade dem gjort en deal med lärarna och vi fick fika tårta och drickajul must!
och jag som såg någotsånt ville ju ofc fota!
och pappa hade lagt min kamera i bilen så jag gick o hämtade den! :D
fick rätt så mycket bilder, men inge minne på datan så dem kmr nt upp förns måndag-tisdag :)

Min fantastiska födelsedag,
Fyy vilka Goá vänner jag har!

Vad skulle man göra utan 7a?
"det är tur man har 7A"












Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback