•snöbollskrig!

hejsat, inge blogg igår elr i förrgår..
varenda gång jag skriver hej osv så skriver jag ju jämt att jag inte har bloggat ;ö
det suger ju :(
vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu menmen,
ikväll så ska jag och vilma på tranan och ja ha trevligt!
igår var jag bara i skolan o trökade, likaså idag så var jag i skolan..
Igår hade vi spanska prov, och idag hade vi SNÖBOLLSKRIG! :D
Yippie. det var awsome kul :DD
Men ngn dryg filmade oss o gav filmen till rektorn asso WTF?
låt oss, de va ju fett nice soe :)


När jag är hos pappa hinner jag inte blogga, när jag är hemma hos mamma kan jag inte blogga med bilder -.-
det suuuuuger, men jag ska fixa så att jag kan blogga med bilder igen.
Är hemma nu, åkte hit med håkan, oh han kör som om han vore en galning...
Familjen kmr nog hem snart skulle jag tro..

Dagens....
outfit- onepiece.
person-  han..
låt- ingen ting står över mig.
minus- fett såligt samvete o skämms..
plus- helg,
saknad- han.. COCA COLA O JULMUST!!!!!!!!!!!!







är det bara jag, eller har dem ändrat blogg.se asso när man skriver inlägg och sånt? :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback