Rubrik..

halloj i stugan, 
 
"Ja, det verkar som om att dagmar är arg idag igen, fast jag förstår det, om någon hade döpt mig till Dagmar så skulle jag också varit arg"

Skönt citat!

Gått ungefär 1o en halv vecka av lovet, vad har jag gjort på lovet?

varit med någon? * nej*

Gjort något roligt? *nej*

varit social? *nej*

allting har bara gått snett, och inte nog på de.. började det redan på julaftons kväll/natten,
och så fortsatt till idag, men idag fick det sitt slut..




Jag älskar dig så mycket, du ska veta hur mycket det sved i mig, att se dig ligga där, och jag inte kunde göra någonting.. ♥



har ingen lust att prata eller någonting sånt, är bara här hemma och "mm"  'ar...
morgon dagen vet jag inte hur det blir, ska försöka träna om jag orkar, inte orkar av latheten, utan orkar av känslorna, och mina tankar efter det som har hänt/händer.



Mamma jag älskar dig, du är bäst! ♥♥


drog på mig onepiece'N ..



och ja.. det ser ut som om jag putar på läpparna, fjortis varning, ne vill inte vara de tack'

puss/haj!


Kommentarer

Natalie

Oooh nej.. Sadface!

what happened?... <3

11:08:44 / 2011-12-29 - http://natalieljung.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback