mitt tråkiga liv, yesyes..

jag känner att jag suger på o blogga,
I skolan har det varit fett chill idag 9-11 vi kollade bara på film..
Den var rolig, lite fail bara .. ;)

skönt med jullov, jag och helin gick till sporthallen och kollade på innebandy efter skolan,
De var rätt så kul (:

söta boys där iaf (a'
har tränat,ska duscha och sova,
lägger mig vid tio på ett Lov?
ja det är kanske illa, Men jag måste bara få sova..
Varit helt slutkörd i skolan, och inte har jag köpt några paket än heller, jo ett..
Måste köpa resten imorgon..
Sitter här nu med min julmust och bara allmänt chillar, kollar på en massa bloggar också (:

Jul om fyra dagar s-holm om åtta dagar, hur det nu blev med de :S

Hejdå.




ingenbild lust, ska rensa datorn på bilder.. SÅ jag bara kan ge er en massa nya,
känner mig så booring -.-

Hejdå babys!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback