Julgott!

hejsan,
igår var jag på lucia, grymt bra!
Idag vid sju åkte jag hem till Xwanne och kikade på film, sen halv nio skulle jag fixa till mig innan vi gick till skolan och då stannade vi filmen på ett jätte spännande ställe :'O
Sen var det vanlig skoldag, slutade fyra då åkte jag och pappa till någon läkarsak och fick tid imorgon halv nio, då ska jag röntga *stavning* min käke tror jag, eller dem ska i alla fall kolla så att den är bra (:
sen åkte jag hem till farmor undertiden min bror hade träning, och då somnade jag (så skönt!)
sen sa pappa- nu ska vi åka hem, så då vaknade jag, sen sa han- eller ne du kan fortsätta sova,
Lite sur blev jag dårå? jaaaa...
Sen åkte vi och hämtade Linn och hamnade hemma nu, ska ta en dusch och sova lite mer sen haha (;
Vi var på biggans och köpte lite julgodis efter vi va hos "läkarn"..
Gotti Gotti, Jag tycker bara om choklad så köpte bara sånt (:

bilder på det jag köpte!! (:


  

 



BARA CHOLKAD! :''D
mummms, men ska inte äta det nu (;


Ha det bra, Glad att jag han blogga nu (::


Puss/kram!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback