•Hallonsorbet!




Fast jag gjorde en mycket mjukare än vad dem brukar ^^
Jättte Jätte gott såhär på kvällen, man blir så himla pigg av det ju! :D

Just nu så sitter jag och kollar på tv, julLotta på lisseberg, Chris Medina är med ;)
Idag i skolan så fick vi veta svaren på spanska provet,
Jag fick 29/35.. Det värsta var ju när jag kollade igenom provet att jag hade alla rätt förutom på en ugggift, det var från den jag hade fått felen av, Bara för att jag läste fel på hur man skulle göra, så arg!! :(

Imorgon har vi matteprov,Pu,Lunch,Idrott inget mer!
Skönt med bara tre lektioner! :p

i Helgen eller i veckan så ska jag åka och köpa lite Julklappar, Härligt! (:

Helgens planer :
 
Fredag-
skola, sedan träna, Bandy, fredagsmys (:

Lördag-  kolla på match,spela match, kväll/natt mys med kära vänner!

Söndag- Åka hem, och bara ta det väldigt lugnt, två dagar kvar i skolan sedan Jullov (;

Hejdå, Bloggar antagligen mer imorgon (;

Det kommer i alla fall ett litet inlägg på morgon ;*


ne nu ska jag plugga lite matte, och engelska! (:


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback