~ 2 cool 4 Ya!

Hejsan och god morgon! :)
klockan är snart ett så då blir det nog en God dag!

Dagens planer! :

stan,
Hem till mamma,
 Sen så var det inte så mycket mer :)
Ska ner och kika lite på mellandagsrean, vilket jag ännu inte har gjort?
Jag har ju bara sovit hela lovet? :o
Jag ska antagligen spendera en del av mitt presentkort på Jc. Jag brukar hitta saker där så jao :3

Igår så åkte Vilma hem vid fem? När hon åkte gjorde jag lite mat, Bytte om sen åkte jag hem till henne..
Där satt jag och kollade en stund när hon ändrade sin kodmall till komentarer, Så gå in och kolla på Hennes blogg HÄR och skicka en komentar så får ni se hur det ser ut där ;)
Sen så vandrade vi iväg till Ica och möta Alex, Men han var så seg så vi fick vänta ute i kylan..
Men när han äntligen kom så gick vi hem till Vilmas pappa :)
Där kollade vi på film,slogs,myste.. haha ja, lite olika saker men aja ;)


Nu så ska jag ta o klä på mig och fixa till mig, Sen drar jag nog till stan (:
Försökte somna i god tid igår, men blev vid halv tre/tre för jag skulle upp tidigt, halv elva :O

Ciaoo! :)




~Bild ifrån höstas!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback