Jag älskar dig, läs om du bryr dej om någon riktigt mycke...

Det går helt enkelt inte längre, var ända liten sak får mig att påminnas om dig,
då kommer tårarna direkt, Jag klarar det inte ,
Jag trodde att det skulle vara du och jag föralltid,
Det kändes så äkta, Jag trodde det var äkta, det var äkta,
Jag tänker på dig hela tiden,
Jag tror hela tiden att det finns ett litet hopp om att det ska bli du o jag igen,
att den bara var en marddröm det som hände,
Att jag skulle kunna öppna ögonen och inse att det bara var en otäckdröm,
Men ist så måste jag inse att det är verklighet,
Jag har så svårt för det, verkligeheten är inte verklig utan dig,
Du och jag skulle det vara det var så mitt liv var tänkt,
Men när du inte finns vid mej längre så har jag tappat andra halvan av mitt liv?
Så varje natt gråter jag mig till söms, vaknar på morgonen av svedan i mina ögon av tårarna,
Det gör ont, Men inte en bråkdel ont av som det gör att mista dig,
Jag är helt seriös, Jag trodde att det skulle vara du och jag föralltid..
Jag skulle göra vad som hälst för att få tiden att gå tillbaka, vet ej om du tycker detsamma men det gör jag,
Jag kan bara inte inse det, Att du inte finns vid min sida längre,
Mina drömmar är som helt borta nu när inte du är med mig längre,
För mina framtids drömmar var med dig,
Jag älskar dej verkligen,
Jag önskar att jag bara kunde göra något, för jag vägrar att inse att du är borta för mig,
och jag vet att det kommer bli mycket jobbigare sen när jag kommer se dig varje dag och att du inte är brevid mig,
Jag tänker på dig, ser mig i spegeln, och tårarna kommer,
För du är borta för mig men för mig kommer du aldrig kunna ta dig bort från mig,
Jag trodde du var fast vid mig nu & föralltid,
 Får upp bilden i mitt huvud när du ligger brevid mig och ler mot mig,
Jag kommer aldrig glömma när du gjorde det,
Och nyss kom låten upp, låten som du sa "lyssna på den, den är fan guld värd att lyssna på <3 "
Sen efter lyssnade jag på den när jag saknade dig,
Nu saknar jag dig och lyssnar på den men tårarna vill bara ut när jag hör den,
Men efter jag fick veta dedär så vart jag först ännu mer ledsen, sen arg, men kom bara på att allt är mitt fel,
efter i söndags natt så har jag somnat med tårar i ögonen å tårarna nedför kinden,
och vaknat med svedan i ögonen,
Men det är inget ijämförelse med hålet i mitt hjärta som det svider & bränner i efter längtan om dig,


                                                Eftersom jag älskar dig, ♥

                                                              


                                 //esw

Kommentarer

Vilma Hill

finns elina <3

00:01:06 / 2011-08-14 - http://vilmascorner.devote.se/

vilmispilmiuuus! :*

jätte fin text,

jag vet inte vad som hänt...

men jag finns alltid för dig syster, okej?



Älskar dig obeskrivligt mycket, jag kommer aldrig att lämmna dig <3

09:01:49 / 2011-08-15 - http://vilmasjoo.blogg.se/

ella

elina, finns och jag älskar dig hjärtat <3333333

21:35:26 / 2011-08-18 - http://somella.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback