tranan/ skriva ut..

hejsan, kör väl på tranan idag då,

har ingen lust men gör de ändå.

jag har ingenting att skriva här nu?

sjukt ont i huvudet, ska nog ta en dusch sen fixa till mig o bestämma kläder!

Jao , de va min kväll, eran?

, ha jäkla lust o skriva av mig så :

HUR FAN  KAN MAN ? LÅTTSAS SÅ FKN MKT? DE E FAN INTE SNÄLLT? FAST JAG SKITER I DEJ OCH DET, FÖR JAG BLIR INTE SVAG AV SÅNT, JA E FKN SVAG NU ÅÅ DE E FÖR ATT JAG GJORT EN FKN DÅLIG SAK SOM E MITT EGET FKN FEL! OCH JAG ÅNGRAR MIG SOM FKN FAN!

JAG HATAR DE JAG GJORDE..




 bilden säger fkn allt, jag vill ha dig igen som jag hade dig förrr, sist jag var såhär ledsen tröstade ddu mig, nu har jag förlorat dig o är mer ledsen .. gråter mig till söms varje natt, jag kan nt varra utan dig.. ♥

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback