Skolstart!

skolstart!

Min dag var helt fantastiskt kul, hur var alla andras? :)

ny klass,ny skola, nya lärare, Mycket nytt!
Men det blir ju roligt det också! :D
Jag är jätte nöjd med klasserna och allt annat iaf !
Man fåår ju skåp, och jag som är rätts så lång var ju rädd att få ett skåp nere, tur fick jag iallafall som fick mitt skåp uppe! :)
tummen upp för det,

Nu är jag riktigt besviken på mig själv över mitt dåliga bloggande!
kameran är full på minne och slut på batteri och inte hemma! - sadface- :(

Imorgon börjar enkligen innebandyn igen! ;)
fast det blir lite jobbigt med innebandy och fotboll samtidigt!!!


Mitt lag har match snart i färila. Jag önskar alla dem lycka till iallafall! :)

Skolstart..? Ja precis, jag har längtat så himmmlllaaaa mycket, Jag tycker det ska bli jätte kul!!!! :DDD

Hoppas attt jag håller i bloggandet om jag hinner slinka in på datan även alla träningar hit & dit och meeeer skola!

Ska göra en ny kategori som heter:                   klottersida,

Där tänke jag mest skriva av mig lite, kanske inte så intresant för läsarna men lite får ni väl stå ut med? om ni9 ens orkar med att läsa min enkla blogg,

Bara så alla vet så :

Jag har inte en blogg så ni tror jag lever ett lyxigt liv,

Jag har den för att ni ska veta hur andras liv kan vara och att man kanske inte alltid har det på topp, så där kommer mina kortt,

Jag är inget proffs på att fota och redigera, men jag gör det för att jag blir nöjd & jag brinner verkligen för det!

Jag är väldigt dålig på att stava osv.


Hejsanhoppsan så blev det ett inlägg här också dåe ! :P

Ha det bra allihopa, trots att ni alla inklusiv mig är väldigt trött såhära på skolstarten! :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback