Sjukling ! :)

Hej, Blev att vara hemma från plugget o skippa träningen idag!
Det är så konstigt att jag nästan inte kan prata fast jag inte ens har ont i halsen haha!
Lite Lustigt!

Jag som så gärna vill vara i skolan med världens bästa människor ..¨
funderaar på att baka en liten äppel paj ? Sååå sjukt gott :P

Är lite sugen på det nu ja faktiskt haha ;)  Nu ska jag fixa till lite på "kläder"
Gillar mig även på facebook .. http://elinainphotos.blogg.se sök på't !
Där lägger jag ut lite information om bloggen o sådant oxå! :)

Det är sjukt läskigt att jag inte har fotat på snart två veeckor, det är så konstigt!! :o

Ska ta o redigera lite bilder också!

Idag ska jag :

* Baka äppel paj ?
* redigera bilder
* Friskna på mig
* Blogga på
kläder

Det var min dag, Hoppas ni andra får en azumme day! :)

Klass kompis fyller år idag, Grattis Jesper!


Saknar 7A nu .. riktigt mycket ! :(

KOLLA PÅ VILMA'S BLOGG VETTJA!




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback