http://elinainphotos.blogg.se

Jag skulle tro att dem som läser min blogg tkr att jag har en jätte tråkig blogg? Stämmer de??

Jag har lite frågor som ni måste svara på, komentera för att svara!
Ni behöver nt svara på alla om ni inte vill men på några iaf! :)

1, Vad skulle göra min blogg roligare?
2, Vad är tråkigt med min blogg?
3, bloggar jag om något helt fel ämne ibland, som e dumt? isf vad?
4, skulle d u  vilja gästblogga här?
5, om ja skulle ändra nå på bloggen, vad skulle de då vara?


Svara gärna! Puss o kram! :)





Kommentarer

vilmispilmiuus !

1, Vad skulle göra min blogg roligare? skriva mer om nått specilelt ist för blandat



2, Vad är tråkigt med min blogg? venne xd



3, bloggar jag om något helt fel ämne ibland, som e dumt? isf vad? fattar inte frågan ?



4, skulle d u vilja gästblogga här? Jaaa :)



5, om ja skulle ändra nå på bloggen, vad skulle de då vara? lägga ut mer bilder på kläder kategorin! :)



17:21:32 / 2011-08-07 - http://vilmasjoo.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback