sjukhuset , NÄSTA !

Cha , cha ^^


Ett snabish inlägg, igår var jag , Melinda och Vilma till Gävle ,

Jag köpte , : en tröjja å en "typ" klänning  , cubus,
                   En vit T-shirt med en färglad text , gina tricot,
                   En marinblå midjekjol, hm , 
                    Ett par vita dojjor med blommor på, din sko,

Tror de var allt,

Men iaf sen på tåget hem kändes de som om att jag skulle svimma :s

Men iaf när ja kom hem hade ja ont i huvedet som in i Helv*ete,

så då åkte ja inte hem till pappa utan stannade hoss mamma , där ja fick äta nå medecin..
Sen vaknade jag klockan 03:13 inatt -.-  , men kvart i 4 så gick jag ner för jag kunde inte sova , för har så f*n ont i öronen , Så ja jag ska till sjukhuset snart , eller om typ en timme ... eller nej en och en halv timme ...

också har jag JÄTTE ont i halsen ;'(



Puss/kram !





Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback